Je thuislaadabonnement verandert
Van Shell Recharge Solutions naar 50five
Vanaf mei 2025 neemt e-mobiliteitsspecialist 50five de thuis- en werklaadoplossingen over van Shell Recharge Solutions. Dat betekent dat je thuislaadabonnement straks via 50five loopt.
Over 50five en onze samenwerking
50five is een ervaren partij in laadoplossingen, zowel voor bedrijven als particulieren. We werken al langere tijd prettig met hen samen.
We zijn zelf niet betrokken bij de overdracht, maar vinden het wél belangrijk dat jij goed op de hoogte bent. Daarom delen we hier wat we nu weten.
Wat betekent dit voor jou?
Je laadpas en account blijven actief
Je kunt voorlopig gewoon gebruik blijven maken van je huidige Shell-laadpas en -account.Overgang naar 50five
In mei ontvang je van Shell Recharge en 50five bericht over de overdracht van je laadabonnement. Zij vertellen welke stappen je moet nemen.Geen nieuwe laadpas nodig
Je huidige Shell-laadpas blijft ook na de overdracht gewoon werken.Voorwaarden blijven gelijk
De voorwaarden van je laadabonnement, garantieverplichtingen en bijbehorende diensten blijven ongewijzigd..
Vragen?
Heb je vragen over je laadpunt of laadvergoeding? Neem dan contact op met:
Shell Recharge klantenservice
E-mail: customerservice@shellrecharge.com50five klantenservice
Telefoon: 073 - 369 00 593
We houden je op de hoogte zodra er nieuwe informatie beschikbaar is.
